måndag 22 juni 2015

Sweden tomorrow

i morgon blir de Sverige till uppsala för operation på tisdag, skall bli riktigt skönt att de blir gjort men fittigt jobbigt med tanke på sommaren, fan den ända tiden jag tycker om att vara ute.
så de blir inte mycket ute och leka med barnen för min del denna sommar :/  eller fara ut med långboarden mera ... SUCK!!!
men de blir väl bättre sen förhoppningsvis :D

SLUT NOJSAT OM DE :D

spelade  Advance warefare första gången på länge här om kvällen.

  • Tycker fan inte om de spelet jag, alltför  mycket framtids jox för min smak. men de e roligt att spela i bland och bara lalla omkring min K/D suger precis på de spelet. testa nya revolvern gjorde jag också , och de gick inge  vidare., hade ingen koll på siktet alls bara for runt hela rutan..

och sniper vapnen till e så förbannat konstiga tycker jag iaf. som de sista man låser upp, ja nu kommer jag inte ihåg vad den heter men fan den e ju som ett jävla raketgevär när man lallar upp den på axeln. man kan se de i slutet av detta klipp iaf om man e intresserad.


played Advance warefare first time in a long time, few nights ago.
  • i really dont like AW, black ops was the game for me :) .But its fun some times to joke around, My K/D sucks att AW just so you know. in this clip i played around whit de ( new ) revolver and i was really bad at it, like you can se.  
And the sniper weapons are so werid, thats what i think anyway. like the last one you can unlock at AW is like a fucking rocket launcher. you can se it in the end of this clip. 

feel free to comment your Opinions!!!





  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar