måndag 29 juni 2015

5 dagar efter operation // 5 days after surgery

5 dagar har gått sen operation! Och jag mår riktigt bra har inte alls lika ont i axeln som före. Men bäckenet är ömt som tusan, går som en gammal gubbe.. och trött i kroppen som bara satan.

Förhoppningsvis så skall man väl känna sig på topp snart :)

De känns däremot riktigt jobbigt att inte få lyfta eller göra något, jag e ju inte riktigt den som bara vill sitta stilla, och se på när frun gör allt här hemma!
Hon e så underbar, som orkar med allt plus mig, vette tusan vad jag skulle göra utan hon <3

JA just det efter operationen har jag bara rökt 3-4 cigg per dag, så de tycker jag e hyfsat bra för att vara jag med tanke på att jag rökte ett stort pack om dagen före minst.
så förhoppningsvis kanske jag slutar helt snart. men först när jag känner mig helt redo.


my tattoos made it :)

5 days have passed since surgery! And I feel really good is not nearly as sore shoulder as before . But the ( hip ) is sore as hell , i walk like an old man .. and tired in the hole body like hell.

Its really hard not to lift or do anything , Im not the person who wants to sit still and watch. as the wife does all things at home!
She 's so wonderful,  that can cope with everything + me ,  I would not know what to do without her <3 the love of my life.





Yeah that's right after the surgery , I only smoked 3-4 cigarette per day , so i  think its pretty good to be me,  given that I smoked a large pack a day before at least .
so hopefully I might stop completely soon. but only when I feel completely ready.








ja och här är clippet när jag äntligen lyckas få knockout.
and here are the video when i finaly get knockout.

feel free to comment












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar