fredag 26 juni 2015

Knockout: jag hann ju inte riktigt så långt som jag tänkte innan operationen.
Men jag har tier 4, 3 av 10 gånger kvar. Så de lär väl ta ett tag ännu.
Måste pröva spela någon kväll sen när jag känner mig lite piggare.


Knockout: I didint Come  as far as I thought before the surgery.

But I have tier 4, 3 of 10  times remain. So it will  take a while.

Must try to play some night :)


Och jag tycker de e lite dåligt med folk som röstar på vilket spel dom tycker e bäst här på höger sida för tusan ;) 

And I think the e bit bad with people who vote on which game they think  is best here on the right side;)


min dotter tycker jag skall spela ;) 
My daughter thinks I should play some ps4  



Så eftersom jag inte lagat någon ny så kommer de en gammal från BF4 här ;)



So since I havent done a new, they will be one old from BF4 here;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar