söndag 28 juni 2015

GAMING ROOM

Min underbara fru städade huset + att hon bytte plats på datarummet och liams för han ville ha rummet närmare oss. riktigt bra vart de också tycker jag.

så nu skulle jag få fixa datarummet till spelrum också :)  så nu har man lite att fundera på hur man vill ha det.. blir nog att ta fram förstärkaren och högtalarna igen nu när de finns lite plats och se vad man hittar på för roligt, jag menar får ju inte göra så jävla mycket just nu så.
  
Men min älskade fru är helt klart bäst, love you <3 


Knockout

tack vare min clan / platoon lyckades jag låsa upp den där jävla knockout igår äntligen.

så måste röja lite med den nu då. se hur bra den är :)

  • för att få lättast tier 4 så var det att köra hotwaier och spränga bilar, och så hade man magnum kulor i så fick man bra skada  på bilarna. Och lasertripmine på vägarna där man vet dom kör.Sen har man boost på så går de ganska fort, för sen när man kom upp i tier 3 så vart någon kompis hacker och uppgradera så fick man fyran direkt.
  • camera coin fick man lättast genom att sätt camerorna högt uppe och rikta dom mot ex. penga högen om man kör blood money. och varje gång du dör lassa upp flera cameror bara.
  • marksman coin gick ut i samma som 200 sniper kills tyckte jag, men för att få marksman coin skulle man få headshot 250m tror jag de va. eller sammla ihop flera headshot tills man kom upp i 250m samanlagt, men då skall man ju inte dö imellan.





  

battlefield harline:  vilket är ert favorit vapen? 
jag tycker MPX är nog de bästa, men jag tycker ju om att springa runt och snipa så då är de nog scoute elite, eller kanske nu konockout måste testa de lite först. så återkommer med det senare ifall jag ändrar mig.


My lovely wife cleaned the house + that she changed positions on the data room and Liams because he wanted the room closer to us, liam was really happy aboute it.

so now i got  permission  to fix the computer room to a gaming room too :) so now i have little to think about how i want it .. now i have enough space to take up the amplifier and the speakers again.

so i got the best wife ever!! love you <3 

Knockout 

thanks to my clan / platoon , I managed to unlock the fucking knockout yesterday finally .

so now i have to se how good it is :)

  • to get tier 4 easiest it was to play  hotwaier and blow up cars, and have the magnum bullets you got great damage to the cars whit them. And laser trip mine on the road where you know they drive.And have  boost, you will level tiers faster, when you have tier 3, get a buddy to be a hacker and upgrade to tier 4, thats it :) anf you have to do this 10 times.
  • Camera coin were  easiest to get when you puted them high up and directing them towards the   Money stack if your playing blood money . and every time you die saddling up several cameras. and hope you get 10 intell asissts in a game. and keep on trying ;)
  •  to get the marksman coin you need  Headshot 250m i think or collect 250m together whit several headshots, but you cant die between.



Battlefield Harline : What is your favorite weapon ?
I think MPX is probably the best , but I really like to  run around and snip. when i  do that probably scoute elite , or maybe now konockout is the best, i have to test it a little first. and will return whit the answer later if I change my mind !!!!





feel free to comment!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar